The good life - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Mirjam Herk - WaarBenJij.nu The good life - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Mirjam Herk - WaarBenJij.nu

The good life

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

17 September 2016 | Australië, Airlie Beach

Weer een verslag van alle leuke dingen die we doen!
In Cairns zijn we met de boot naar The Great barrier Reef gevaren het was regenachtige dag dus de golven waren enorm en dat betekent dus zeeziek, de halve boot was beroerd maar eenmaal op de plek van aankomst was het gelukkig over, toen zijn we wezen snorkkelen en een lesje duiken gehad, ik had wat meer kleuren coraal verwacht alleen helaas is het in Cairns al dood aan het gegaan.. de vissen waren super mooi. De volgende dag zijn we de hele dag op pad geweest met onze super leuke grappige gids Joe die nam ons mee naar het oudste regenwoud van de hele wereld vertelde over de mensen die daar wonen en over de planten en dieren. Zijn wezen zwemmen van een soort Mini waterval en ijs gegeten van vrouw uit Londen die het zelf maakt suuuper lekker! Wezen lunchen op Cape tribaltion beach en daar m'n eerste kangoeroe burger gegeten dat was wel prima maar eenmalig.
Vanuit Cairns doorgereisd naar Mission Beach daar was t rustig en ook bewolkt dus hebben we lekker rustig aan gedaan en de volgende dag een wandeling gemaakt die eigenlijk veelste lang duurde zo ongeveer 4,5 uur dat waren we gevemoment wel echt zat. Savonds hebben Iris en ik een tafeltennistafel competitie gehouden en zijn we lek geprikt door alle muggen...vanuit Mission Beach zijn we doorgereisd naar Townsville daar 1 nacht gebleven toen naar Magnetic Island we namen de vroege Ferry en was super rustig en mooi op het water. Bij ons hostel zat een Koala park daar Koala vastgehouden en slang, baby krokodil, hagendis ( dat was t engst) wezen snorkelen en wezen paardrijden dat was echt fantastisch !
Na Magnetic Island zijn we naar Airlie Beach gegaan en hebben we 2 dagen en 2 nachten op een boot geleefd. We waren met 12 mensen in totaal + 2 bemanningsleden zijn we naar het mooiste strand op aarde geweest White heaven Beach super mooi zacht wit strand, we waren vroeg op strand dus het was super rustig echt prachtig. Wezen snorkelen en alleen maar gezelligheid daarna afterparty in een leuke club. En vanochtend vroeg op want we gingen sky diven! Een klein beetje zenuwachtig waren we maar eenmaal in t vliegtuig was het weg en dacht ik alleen maar Lets do it! En het was zo vet echt geweldig helemaal fantastisch ! Zo als jullie lezen we doen alleen maar leuke dingen hier en het is ook gewoon super leuk!
Liefs Mirjam

• 17 September 2016 - 08:29

Sylvia:

Wat een stoere meiden zijn jullie zeg! En wat hebben jullie al veel gedaan. Super fijn om te lezen dat je zo geniet

• 17 September 2016 - 10:25

Carolien:

Tjonge wat een belevenissen!! Leuk om het zo te kunnen volgen!!

• 17 September 2016 - 19:33

Jolanda:

Leuk hoor geniet er maar lekker van! X

• 18 September 2016 - 10:00

Jo-Anne:

Wat een heerlijke verhalen. Ik ben blij dat je zo geniet. Ga daar maar lekker mee door!! Xxx

• 19 September 2016 - 11:36

Marjolein :

Wat super vet allemaal! Leuk om te lezen. Ga lekker verder genieten topper!

Liefs

• 19 September 2016 - 14:18

Marja:

Super meiden. Krijg zelfs mailtjes uit Canada dat ze het geweldig vinden. Ik wens jullie nog heel veel plezier toe. dikke tût

• 20 September 2016 - 23:03

Anja:

Dit is nog maar het eerste deel van jullie reis, hoe geweldig zal het vervolg zijn van deze reis. Ik ben benieuwd. x