1 maand alweer voorbij nog 2 maanden te gaan - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Mirjam Herk - WaarBenJij.nu 1 maand alweer voorbij nog 2 maanden te gaan - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Mirjam Herk - WaarBenJij.nu

1 maand alweer voorbij nog 2 maanden te gaan

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

04 Oktober 2016 | Australië, Brisbane

Hier weer een update van onze reis
We hadden een stop in een plaatsje rockhampton daar was vrij weinig te doen wel een gratis dierentuin en mooie aangelegde Chinese tuinen. Toen het het einde van de dag was begon het ellendigste gedeelte ... Van uit het hostel konden we om 18u bij de bushalte gedropt worden maar onze bus ging om half 4 snachts dus hebben we in de Mac Donald gezeten tot 11 uur beetje zitten kaarten en toen naar de bushalte waar ze een 24uurs café hadden en op een stoel poging tot slapen gedaan echt verschrikkelijk! Toen was de volgende stop Agnes water daar waren we om half 7 sochtends gelukkig konden we gelijk inchecken en een beetje slapen. Smiddags gingen we een scooter Tour doen dat was super leuk beetje gassen en om je heen sprongen der soms kangoeroes voorbij! (Zie foto)
Dag daarna zijn we richting rainbow beach gegaan en hebben we een auto gehuurd en gingen we wilde dolfijnen voeren ook mooie ervaring. Toen kwam Fraser Island Tour voor 3 dagen 1 van de beste dingen die we tot nu hebben gedaan we gingen om Rijden in een mega grote auto waar we met 8 mensen in konden over het strand gassen allemaal mooie stops bij mooie meren en met een onwijs gezellige groep echt top! Toen lekker nog een dagje uitgebrakt in Rainbowbeach en zijn we door gegaan naar Noosa Heads daar zijn we naar de film geweest en hebben een wandeling van 15 km gemaakt ! Veel dolfijnen gezien helaas geen walvissen, beetje in de zon gelegen en m'n nagels laten doen (erg belangrijk!) Na Noosa zijn we naar de stad Brisbane gegaan was wel weer gek dat we opeens weer in een stad liepen. Eerste avond gelijk een kroegentocht gedaan waar we de volgende dag de gevolgen van voelde dus lekker op t strand gelegen met als uitzicht de skyline van Brisbane heel gaaf! (Zie foto) . Naar de Australië Zoo geweest heel leuk en mega groot en een Tour gedaan naar Moreton island daar regende het de gehele dag en was het koud maar we zijn wezen snorkelen en sandboarden super leuk! En daar veel walvissen gezien van super dichtbij ( zie foto )Nu onderweg naar de Goldcoast
Tot de volgende update

• 04 Oktober 2016 - 08:34

Jan-Geert:

Heerlijk om weer te lezen. Je bent nog maar één maand weg, maar als je alles zo leest, dan heb je al een jaar aan ervaringen en belevenissen achter de rug! Nou, nog twee jaar te gaan dus, veel plezier!

• 04 Oktober 2016 - 08:51

Jo-Anne:

Lieve Mirjam,

Ik vind het geweldig te lezen dat je zo geniet. Vond je die walvissen ook niet onwijs gaaf? Dat is echt 1 van de mooiste herinneringen van onze reis toen. Ook Fraser Island was een topper weet ik nog goed. Veel plezier de rest van de tijd. Oh ja, en de Gold Coast, Southport, daar ben ik dus geboren :-). Xxx

• 04 Oktober 2016 - 19:52

Anny:

Lieve Mirjam, fijn om je verslagen te lezen en foto's te bekijken. Zeker als Facebook-loos persoon. ;-) In gedachten hoor ik je praten, terwijl ik je verhaal lees. Geniet ook de komende 2 maanden net zoals je van de eerste hebt genoten. Want dat spat van de foto's af. Dikke knuffel vanuit Kampen!

• 04 Oktober 2016 - 21:12

Elian:

Leuk om je mooie ervaringen te lezen. En blijf ook de komende 2 maanden genieten.

• 06 Oktober 2016 - 21:53

Antje:

Alweer leuk om te lezen. Ik geniet met je mee! wat een leuke foto's, ik kijk uit naar je volgende verslag....
    maak er wat moois van!.....