Times flys when your having fun ! - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Mirjam Herk - WaarBenJij.nu Times flys when your having fun ! - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Mirjam Herk - WaarBenJij.nu

Times flys when your having fun !

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

29 Oktober 2016 | Australië, Alice Springs

Hier weer eens een berichtje van mij! Wat gaat de tijd toch snel en wat maken we leuke dingen mee. Nog 1 maand om te genieten van m'n droomreis. Na Brisbane zijn we naar Surfers Paradise gegaan wat een top stadje was dat... Heel leuk en relaxede sfeer daar konden we nog wel paar weken zitten maar goed we gingen door naar Byron Bay daar bleven we een week. Ik was beetje ziekjes de eerste dagen dus lekker rustig aan gedaan en daarna nog een wandeling naar de vuurtoren en daar de zonsondergang gekeken super mooi!! Op de zaterdagavond was der een grote bbq georganiseerd door het hostel en toen met z'n alle wezen stappen vet gezellig ;) we zijn vanuit Byron een dagje naar Nimbin geweest een hippie dorpje nouja eigenlijk is het 1 straat En dat was het toen ging de Tour door naar soort hippie markt en nog een waterval bezocht ook deze hele dag was koud en regenachtig dus dat was jammer. Na Byron Bay gingen we door naar ons 5 daagse surfkamp! Ik vond het echt fantastisch, heel leuk elke dag 2 x per dag 2 uren surfen. Sochtends les en smiddags mocht jezelf en bleven de leraren er wel bij of ze gingen zelf ook nog even surfen! (Zie foto) ik vond het echt super jammer dat we door moesten Iris was der na paar dagen al klaar mee dus die vond het wel best hahah dus wij moesten 9 uren met de trein naar Sydney. We kwamen aan en hadden afgesproken met paar mensen die we in Byron Bay hadden leren kennen dus die konden ons mooi op sleeptouw nemen in de grote stad! Opera house, Harbour bridge zijn we gelijk de dag daarna wezen bezoeken paar avonden wezen stappen en veel gewandeld! Dagje naar sealife geweest want toen regende het dus was een mooie bezigheid. M'n nagels zijn ook weer netjes gedaan dus weer helemaal blij. We zijn nu in de Outback midden van Australië het is hier ook echt bloedheet ! Het was 3,5 uren vliegen van Sydney naar Alice Springs dus dat is zeg maar even lang van Nederland naar Turkije. Vanuit daar hebben een onwijze leuke 3 daagse Tour gedaan naar de Uluru (ayers rock) de King cayon beklommen en door de Valley of The winds ( Kata tjuta )gewandeld en elke wandeling duurde zo 2 tot 3 uur dus de benen zijn goed getraind! (Google even deze plaatsjes het is echt super mooi) we sliepen buiten in een swag dat is een soort tentslaapzak niet erg comfortabel maar wel grappig want je slaapt onder de sterren in de buiten lucht ! We moesten veel uren in bus zitten maar we vermaakte ons prima met de leuke muziek en we hadden ook een super leuke groep na de 3 daagse Tour gingen we als afsluiting met ze alle eten samen en stappen dus dat was ook weer super gezellig nu zijn we nog 1 dagje hier in Alice Springs en vliegen morgen terug naar Sydney en blijven we 1 nachtje en dan gaat ons campervan avontuur beginnen ! Weer een ander soort manier van reizen :)

• 29 Oktober 2016 - 08:36

Sylvia:

Super leuk om zo te lezen. Natuurlijk wist ik het allemaal wel maar als je het zo in een verslag ziet is dat toch erg leuk hoor!

• 29 Oktober 2016 - 09:16

Geesje:

Klinkt super meiden. Geniet nog van elke dag dat jullie daar zijn!

• 29 Oktober 2016 - 15:55

Marja:

Fijn om weer wat te lezen. Erg gezellig om zo met je mee te reizen. Doe voorzichtig met de camper en nog volop genieten maar. dikke tût

• 29 Oktober 2016 - 22:25

Marcel En Lies:

Hoi Mirjam en vriendin,

Ontzettend leuk om jullie reisverslag te lezen.
    Wat een fantastische reis maken jullie, wij genieten zo ook een beetje mee.
    Zijn natuurlijk zwaar jaloers op jullie:)
    Jij leeft lekker je droom, geniet er nog enorm van, kan je je hele leven op teren!
    Xx Marcel en Lies

• 30 Oktober 2016 - 14:28

Jo-Anne:

Ik vind je verslagen zo leuk om te lezen. Ik had het de afgelopen dagen best druk, en heb het bewaard tot ik tijd had om er in alle rust van te genieten. Echt een prachtige reis lieve Mirjam, het is je van harte gegund. Tot het volgende verslag.

Xxx Jo-Anne